Hiába LaFerrari, ezt talán mégse kéne – videó
Akármennyire ügyes a sofőr, 963 lóerőt nem menő közúton szabadjára engedni.
Akármennyire ügyes a sofőr, 963 lóerőt nem menő közúton szabadjára engedni.
Remek, ám kissé furcsa narrációval ünneplik a maranellóiak, hogy a Facebook-oldaluk elérte a 15 milliós rajongótábort.
A maranellóiak csúcsgépei kerékpárosokat és autókat előzgetve versenyeztek.
A Ferrari büszkeségét, valahai legerősebb autóját a 963 lóerős hibridet a spanyol Forma-1-es pilóta próbálgatta már a fejlesztés alatt.
Bemutatkozott a várva várt Enzo-utód a LaFerrari, minden idők legerősebb Ferrarija. Az autó ára 1,21 millió euró, azaz közel 360 millió forint lesz adókkal.
Egy angol férfinak megvan egyszerre a Ferrari LaFerrari, a McLaren P1 és a Porsche 918 Spyder is, a mai autóipar "szentháromsága".
Tehetős távol-keleti autórajongók olyan pályanapot hoztak össze a hétvégén, ami egy autókiállítással is felérne.
Volt a LaFerrari megjelenése körül minden, mint a király drámákban. Ármány és cselszövés, de végre a maranellóiak csúcsgépét tesztelhetik az újságírók.
A diplomatikus válasz az, hogy mindkettőnek gyönyörű hangja van, bár a videón látható Enzonak annyi előnye van, hogy utólagos kipufogórendszert kapott.
A V12-es motor 800 lóerős csúcsteljesítményét 9 ezres fordulatszámnál adja le, lúdbőröztető hangok kíséretében.
Megcsinálták a 963 lóerős hibrid LaFerrarihoz illő órát. A mindössze 50 példányban készülő időmérő extrém modern dizájnja mellett "hagyományos" mechanikájú.
Ígéretes háziversennyé kezd fajulni az olasz szuperautók új nemzedékének megjelenése. A Ferrari hibridhajtású csodája a LaFerrari megihlette a Maseratit is.